Prăjitură cu OREOrice-ar ieși

 

Nu știu dacă a ajuns la voi această informație, dar mie îmi place să fac prăjituri (nu apuc să fac prea des, dar nu se pune, mie tot îmi place și tot număr acest lucru printre celelalte hobbyuri ale mele). Vreau să vă povestesc o cum am gătit eu zilele trecute o prăjitură...

 

Sora mea a găsit pe net rețeta de prăjitură Oreo de la Pasiune&Savoare și mi-a propus să o încerc. Zis și făcut. M-am trezit frumos într-o sâmbătă dimineață și m-am pus s-o gătesc. Eu m-am trezit frumos, dar știți cine nu s-a trezit odată cu mine? Atenția mea...

 

Ingredient cu ingredient, compoziția pentru blat începe să capete contur. Dar hmm, se poate ca un blat să nu aibă praf de copt sau bicarbonat? Fie el și cu albușuri bătute, eu n-am încredere! Ia să iau eu să „completez” rețeta cu niște materie magică pentru asigurarea pufoșeniei, și abia apoi îl pun la copt.


Și trecem la cremă! Faimosul mod: gătit pe aburi (nu și preferatul meu totuși). Dar hai, fie... nu schimb (și) rețeta asta (prea tare). Buuun, după gătitul pe aburi, amestecăm cu mascarpone, dar de ce să nu pun cantitate dublă? Să iasă crema mai consistentă. Și apoi nu amestecăm cu gelatina, gelatina o lăsăm pe masă, că mai degrabă are masa nevoie de ea decât prăjitura... Tăt ok la Dana. Important e că am lăsat să se răcească crema bine, apoi am observat că trebuia pusă gelatina. Am dres-o și pe asta și am combinat-o la urmă, după care am lăsat-o din nou la răcit (că gelatina a trebuit încălzită, se știe).

 

Rămâne partea mai ușoară: asamblarea. Ce ar putea să nu iasă bine aici? Ei, oare ce? Îți zic eu: UIȚI SĂ ÎNSIROPEZI BLATURILE! Când am zis la început c-am fost o amețită, ați crezut că exagerez. După câteva ore după ce am dat forma finală prăjiturii, am realizat greșeala făcută și cum credeți că am reparat-o? Am însiropat pe deasupra, filp și am însiropat și celălalt blat. În sfârșit, am pus ciocolata topită prea tare.

După atâta aventură, TREBUIE să vedeți o poză. Cumva, toate s-au aranjat pentru că rezultatul a fost de-a dreptul copios și a arătat fantastic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Unde fugim de-acasă? || jocuri

Secret Santa #5 - Pandemic Edition