Secret Santa #5 - Pandemic Edition


Stăteam eu așa liniștită într-o seară și deodată primesc un mesaj de la Oni: nu vreau oare să intru și eu în hora unui secret santa cu câțiva șoricei de bibliotecă? Well, well, lumea de pe acolo are bloguri de carte, scrie de mult timp, eu abia sunt la început și-s și un picuț cam cu mintea în toate părțile în ultima vreme, daaar fiind convinsă că o să fie oricum o experiență faină, am zis da. Și, uite-așa, eu i-am făcut o bucurie Ghandei și bucuria mea a venit de la Sînziana.

Bineînțeles că aveam un orar full la facultate când am primit notificarea de la poștă că mi-a ajuns coletul. Și bineînțeles că în pauza de jumătate de oră dintre două cursuri mi-am încercat norocul să ajung să-l iau, pentru că na, sunt curioasă, n-ai ce să-mi faci. Am ajuns la poștă cu câteva minute înainte să închidă și erau și alți oameni înaintea mea, așa că am făcut stânga-mprejur tristuță și am revenit a doua zi.

Anul ăsta a fost ceva mai diferit, fiecare cadou trebuia să respecte o tematică, ceva reprezentativ ori pentru destinatar, ori pentru expeditor. Din descrierea pe care mi-am făcut-o eu (și probabil și din stalking, cred că toți am avut grijă să activăm notificările tuturor postărilor persoanei căreia urma să-i facem cadou), Sînziana a ales să-mi ia multe chestiuțe din gama notițe-jurnal-bujo (iar eu sunt foarte entuziasmată de asta!!!).

Și, of course, nelipsitele cărți, că doar citind am ajuns unii la alții.

Poveste de iarnă de Mark Helprin s-a mutat de pe to read din Goodreads pe to read din bibliotecă (ceea ce e binee) și probabil o să aștept iarna ca s-o citesc. Și a mai fost o carte care m-a surprins și pentru că nu mă așteptam să găsesc două cărți în cadou, dar și pentru că-i simpatică și e în engleză: Romeo and Juliet, de Shakespeare. Abia aștept să-l gust pe Sheakespeare în limba lui originală!

Și, ca nu cumva să uit unde am rămas, Sînziana mi-a pus și un semn de carte cu Keep calm and read on. O să fie interesant când o să vreau să las cartea din mână și semnul o să-mi spună să-mi păstrez calmul și să citesc în continuare!


Gama bujo a început cu un bonjour de pe un carnețel cu sticky notes cu Paris și a continuat cu niște markere fantastice cu trei tipuri de linii, un pix care-mi amintește că sunt a gorjuss little rabbit, o agendă genială CU FOI FĂRĂ LINII ȘI DESTUL DE GROASE ÎNCÂT SĂ POT SCRIE CU MARKER PE ELE FĂRĂ SĂ SE VADĂ PE SPATE (deep breath here în amintirea tuturor paginilor prin care mi-au trecut marekerele/pixurile) și cu unele pagini cu model.



 


Cutiuța asta cu desk notes îmi dă mereu un vibe așa bun! Și pe interior are un model super cute cu floarea-soarelui în miniatură. Și pentru că mai sus a fost Romeo&Juliet și că iubirea e peste tot în februarie, am mai găsit în cadou și agrafele astea fancy cu inimă.

Chestiuța asta pe care o vedeți mai jos e, de fapt, un pachet de șervețele umede tip doză (numai mie mi se întâmpla să-mi pun pachetul de șervețele umede în ghiozdan și să mi se ude tot pe acolo din cauza lui?). M-am tot lăudat cu el peste tot după ce l-am primit, sincer. Să nu mai vorbim despre faptul că are un avocado pe el...

A, și mulțumesc de instrucțiuni! Cu tot cu ele, mi-a luat ceva timp să mă prind cum funcționează! Fără ele nu știu ce făceam... În orice caz, acum mă gândesc la o metodă de refill.

Chiar dacă a fost februarie și probabil sania lui Moș Crăciun era de mult timp parcată sub un troian, Sînziana tot mi-a urat Crăciun fericit printr-o felicitare decorată pe interior cu inimioare. Știa oare că-s omul care ascultă colinde și-n iulie?

Mulțumesc mult pentru fiecare lucru în parte! Sincer, chiar a fost un cadou simpatic și potrivit cu personalitatea mea!

Short story și despre cadoul pe care i l-am făcut Ghandei: mă gândisem deja la o temă, alesesem cartea și începeam să mă gândesc la toate celelalte componente când mi-a trecut prin minte să mă uit pe lista de cărți pe care și le-ar dori ea să le cumpere cândva. Și am văzut în listă una dintre cărțile mele preferate, așa că am restructurat tot, am schimbat și temă, și idei, și tot, doar ca să îi iau cartea aia pentru că eu încă susțin că ACEST OM SCRIE GENIAL ȘI NU E CUNOSCUT ȘI APRECIAT ÎNDEAJUNS. Vă las să mergeți pe blogul ei să vedeți despre ce e vorba.

Toată activitatea asta a fost coordonată de dragii de Oni și Alex, iar oamenii implicați sunt:

Comentarii

  1. Supeerb cadou! Cutia cu foi pentru notițe, aaah, my heart <3 Să te bucuri de el! Îmi pare tare bine că ai participat și tu anul acesta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Unde fugim de-acasă? || jocuri

Prăjitură cu OREOrice-ar ieși